AIsHockey


In English

Tiedostoja

Huom. Luokat on käännetty JDK:n versiolla 1.4.

Täysnäyttötilan (full screen mode) käytössä kannattaa huomioida seuraavat seikat:

Uuden version täysnäyttö vaikuttaisi toimivan Windows-varianteissa. Ongelmana on kuitenkin se, että Alt-Tab-yhdistelmän jälkeen täysnäyttöä saattaa olla mahdoton saada takaisin esille. Kyse on JDK:n bugista, joten sille ei voi toistaiseksi mitään.

Asennus ja käyttö

Vanhoja versioita:



Tärkeitä luokkia


Vakioiden arvoja



AIsHockey-turnaus 2002

Joukkueita

Julkistus

Joukkueesta julkistetaan tarvittavat luokkatiedostot (so. .class-tiedostot) ja alustustiedoston joukkuekohtaiset tiedot (so. kentät TEAM, HELMET, JERSEY, GOALKEEPER, LEFT_DEFENSE, RIGHT_DEFENSE, LEFT_WING, RIGHT_WING ja CENTER). Lähdetiedostoja (so. .java-tiedostoja) saa muttei tarvitse julkistaa.

Mikäli joukkueeseen liittyy useita luokkatiedostoja, ne kannattaa koota ennen julkistusta yhdeksi jar-paketiksi komentorivillä

jar cvf Joukkue.jar AI1.class AI2.class ...
Jar-pakattu joukkue voidaan purkaa ennen käyttöä (jar xvf Joukkue.jar) tai liittää se komentorivissä luokkapolkuun:
java -cp [AIsHockey.jar;]Joukkue.jar;. Client Joukkue.ini



Takaisin tutkimusseminaarin sivuille


© 2002 Jouni Smed
This software is provided for educational and non-commercial use only.